Bloggar jag läser

19:07
14/12 2012
? 1
Ville bara dela med mig om ett par bloggar!
De är väldigt fina. Superfina. Och bra också :D
 
#1
Highpies(Aka Lucy Westlake) blogg. Den har en av världens finaste designer och innehållet är roligt!
 
#2
Ruths (och Oldis) blogg! Ruthie skriver väl gjorda inlägg med mycket humor i. Oldis är med på bilderna :D
 
#3
Aprils blogg. Denna bloggen har jag läst i en eeeeviiighet! Superbra med mycket uppdatering!
 
#4
Starstableworld ägs av Lily Rainstorm, vilket är en riktigt duktig bloggare! Mycket bra uppdatering!
 
OBS: KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGARNA.


Kommentarer
Postat av: Sasha starfårce

HEY NELLIE du borde läsa min blogg med : D uppdaterar 23 gånger om dagen.

2012-12-20 @ 03:31:11 / http://sashastarforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: