Det här är jag.

17:43
07/12 2012
? 1
Hej där bakom dataskärmen. Mitt namn är Nellie Northside, även kallad Nel, North eller Northie.
Min kuse (Som betyder häst) heter Braveheart och kallas för Braven eller Bravis.
Eftersom att jag är lite lat så kommer jag att visa en liten film. Den handlar om mig :D
 
(Ja, jag har varit med om mycket.)
 
Men eftersom att filmen inte beskriver mig så väl, så får ni lite info om mig;
Namn: Nellie Northside
Ålder: 14 år
Bor: VINGÅRDEN IS DA SHIT.
Favoritplats: Runt omkring vingården.
Sämsta stället: Fort Pinta. USH SÄGER JAG BARA.
Mitt coola kompisgäng: Jenny (uttalas Penny och stavas Penny) Snowhill, Nancy/Nancä Moonnight, Ruth/Ruhuhuhu Shortwood, Lucy Westlake/Highpie, April Nightfall/Nighty, Bigson/Har inget förnamn mwihihi.
Hur länge jag har spelat: Jag har spelat sedan November 2011
Hårfärg: Rött/orange
Spontan extrainfo: Jag gillar katter. Men ordet "Katt" är censuerat. Och jag gillar inte utklädda personer.
 
Namn: Braveheart
Ålder: 8 år
Bor: I din brevlåda ÅHOHOHO.
Favoritplats: Barneys silo
Sämsta stället: Fort Pinta.
Coola kompisgäng: ---
Hur länge Braven har spelat: Han lärde sig att spela Fia med Knuff förra året
Hårfärg: Brunett
Spontan extrainfo: Har vunnit SM i hovvackerhet.
 


Kommentarer
Postat av: lus

4 for you nel, you go nel

Svar: Thank you Högpaj!
letsplaysso.blogg.se

2012-12-08 @ 21:17:51 / http://westlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: