JAG. ÄR. SEBBEE

21:02
08/12 2013
? 0
Hej alla varelser. Jag är Sebbe. Sebbe är tuff. Och cool. Och hon försöker att lära sig att skriva såhär ordentligt som jag har hört att man ska skriva. Visst klarar jag mig ändå rätt bra??
Vem är den där konstiga Sebbe tänker alla ni som tittar in här. Ja, alla. Väldigt många tittar in här. Eftersom alla vill följa de tre fabulösaste musketörerna som jorden skådat. Som universum skådat. Jag är en flicka fast jag heter Sebbe. Egentligen heter jag Sabrina Mountainnight på sso, men jag gillar inte namnet Sabrina. Fråga inte mig varför jag valde det namnet, för jag vet inte. :(
Jag är som jag sa innan en kvinna på okänt antal år. Det ryktas om att jag är 147, men jag är inte säker. När man är så gammal som jag är så är det svårt att hålla reda på sådant. Jag har tre kusar på StarStableOnline, eller egentligen fyra. De heter Strumpan, Gjert och Dic. Den fjärde är en ful frieser som jag inte gillar. North har döpt den till Gudfadern.
[Först vill jag bara förvarna att jag tyvärr inte tänker tryharda och redigera alla mina bilder. Jag har inte det intresset. Jag tror ni klarar er rätt bra ändå]
Detta är jag. Den fabulösaste av de tre fabulösa muskitörerna med sina fabulösa favorit brillor och sin favorit rock.
Detta är min favorit och fabulösaste kuse, ur en perfekt vinkel. Han heter strumpan och är en fet farbror i sina bästa år. Han är inte Karlsson på taket, bara så ni vet. Han är min startis och den vackraste kusen världen har skådat.
Här har vi Gjert. Även han ur en fin vinkel. Gjert är en fin kuse. Han gillar grönt. Här får ni även ta del av en exklusiv intervju med självaste Ruth Shortwood.
Här är Dic. Han är ganska mobbad. Typ alla tycker han ser ut som en penis. Jag tycker han är het. Denna bilden är ifrån när jag stalkade ett får. Alla mina bilder är ur sånna fabulösa vinklar. Känn er hedrade.
Eftersom jag är så snäll så får ni även en bild på min fula frieser aka Gudfadern. Eftersom jag inte gillar honom får ni se honom naken, så han skäms lite extra. Ja. Det är hans fel att han är ful och jag hatar honom. 
Nu ska jag lyssna på Norths och Bigsons dåliga låtar. Mina låtar är dom bra. Bara så ni vet. Punkt.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: