Provning av olika hästar

19:19
05/10 2013
? 1
Efter att ha stängt en spricka "vaknar" man upp i en annan människa, om ni förstår vad jag menar. Samma sak gäller det hästen.
Idag kollapsade min kuse Ian med just de hästar jag har funderat på att köpa! Så jag satt upp på Ian och väntade till det perfekta ögonblicket för att få en bild.
Kärlek vid första ögonkastet. Direkt efter att denna hästen satte sina hovar på Jorvik har jag velat ha den. 
Dens namn skulle vara Humlan och för en gångs skull vara ett sto.
 
Denna hästen påminner mig så otroligt mycket om en av mina älskade schleichhästar (modellhäst). När jag jag såg den här tänkte jag direkt "DEN MÅSTE JAG HA", men har tvekat lite... Färgen är inte så stark som den skulle kunna ha varit, tyvärr...
Om jag hade köpt denna häst så skulle den heta Puzzle, precis som min gamla schleichhäst.
 
Åhh, min och Bigsons favorit!
Jag skickade denna bild till Bigson, som blev agressiv för att jag egentligen ska spara mina pengar och att hon skulle köpa den <3 
Denna hästen ska jag köpa senare, när SJ har öppnat. Den skulle heta Måzart, precis som min avlidna kanin som dog för en vecka sedan. Han var också svartvit, med fläckar på nosen.
 
Så nu blir det bara att spara! Och efter Södra Jorvik kommer minst en av dessa kusar joina mitt gangstergäng!


Kommentarer
Postat av: mollyyyyy

åh ge mig denna sista häst

2013-10-07 @ 15:25:48 / http://enssblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: