You're my wonderwall

01:12
05/01 2014
? 4
Ursäkta ungdomar för att vi suger på att blogga. Men det är fullt upp nu, jag menar det är redan 2014!
Alla pratar om sina nyårslöften, men om jag ska vara ärlig så har jag inga. Jag bryter de alltid endå :D
Men, jag ska försöka vara mer positiv och... social. Jag börjar i gymnasiet till hösten, och kommer gå teknik. Den linjen är en killinje, och det är max 5 tösar per klass. Hur bannemig ska jag då klara mig?? Jo, jag måste vara mer social. Ugh...
 
Men nu till de goda nyheterna!! Jag tänkte ha en livestream antingen imorgon, söndag (märkte att klockan är ett på natten, så egentligen är det idag), eller kanske på måndag. Jag tänkte att jag kunde visa er mina teckningar, måla lite för er och låta er njuta av min härliga dialekt och otroligt humoristiska humor. Om jag har en livestream kommer den att vara ca kl 8 på kvällen. Sprid gärna vidare ordet för jag lovar, JAG ÄR ROLIG KOM OCH TITTA PÅ MIG.
 EDIT!!: Om ni har några frågor som ni vill ha svar på, eller saker som jag kan göra i livestreamen, kommentera gärna!!
 


Kommentarer
Postat av: Lova was here

omg är du rolig omgomg i didnt know that!!!

2014-01-05 @ 15:31:10 / http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: lotta

ha en utlottning om en redigerad bild!!!!

2014-01-06 @ 11:51:58
Postat av: Supis den stiliga hingsten

prata om mat

2014-01-06 @ 11:52:57
Postat av: nova

kan du berätta om din sso-tid och tipsa om lite bliggar?

2014-01-06 @ 11:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: