Jag får panik

20:25
11/05 2014
? 0
Mitt internet är helt åt pipsvängen och varje gång jag kommer in på sso loggas jag ut. Jag har precis gått med i dbc igen, min kära familj, och skulle hemskt gärna lära känna alla som har gått med när jag varit borta. MEN NU ÄR DET OMÖJLIGT :)
Nu när mitt internet är go i kolan så spelar jag sims, woooh! Så jag tänkte presentera mina två senaste tillskått hohohoho.
Detta är då LPS Doodle, typ gårdens finaste kuse. Hennes mamma är LPS Rudy och hennes far heter Svullo. Doodle är otroligt duktig i dressyr, precis som sin mor.
 
 
Denna kusen (Jag kommer inte ihåg namnet hahaha ;_;), föddes samma natt som Doodle. Denna hästens mor, Zäta, och far finns också på gården. En vacker bild på fadern finns här nedanför:
(dat face tho)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: