10 fakta om kvinna North rutschkana

15:59
21/12 2013
? 0
Saker ni kanske inte visste om mig både irl och i sso... (Jag har brist på inläggsidéer ;_;)

1. Under våren 2012 var jag i en kompiskrets med Ruth Shortwood, Bigson, Lucy Westlake, Jenny Snowhill, April Nighfall och Nancy Moonnight. När vissa slutade och vissa började bråka splittrades gruppen och jag blev jätteledsen :(
 
2. Jag är 15 år irl, och red när jag var 7 tills jag var 14. När jag var på ridläger 2012 ramlade jag av en häst och blev trampad i ryggen. Det gör så att jag inte kan rida regelbundet längre...
 
3. Jag spelar volleyboll och har spelat sedan jag var 8. Jag var med i smålandslaget 2013 och spelar nu i A-laget :D
 
4. När jag var ca 3 år ramlade jag ner för en liten trappa och har nu ett ärr på näsan. När jag var i ungefär samma ålder ramlade jag ner för en rutschkana och fick ett jack i tanden som jag fortfarande har kvar. Jag var knubbig och klumpig, okokok?
 
5. Jag är beroende av tumblr och är med i olika fandoms som the hunger games, the walking dead, pretty little liars, 5 Seconds of Summer, One Direction, the broarmy, Harry Potter... Ja, listan kan göras lång :D
 
6. Jag ÄLSKAR att teckna! Jag tänkte gå bild och formgivning på gymnasiet, men den linjen finns som närmast en timme bort... Exempel på en teckning:
Fin hand, mysig hand
 
7. Jag tecknar även två gånger varje år en teckning med mina närmaste sso-vänner. Jag håller just nu på ned årets sista teckning. 
Julteckning 2012
Sommarteckning 2013
 
8. I mars 2013 blev jag otroligt deprimerad och tänkte hemska saker om mig själv, men jag blev tillslut bättre och mår just nu jättebra tack vare mina vänner :D
 
9. Jag älskar att åka utomlands! Min största dröm just nu är att åka till Italien eller Australien. Jag har varit i bland annat England och i Afrika.
 
10. Jag är allergisk mot banan D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: