Saker ni inte visste om oss

21:13
09/12 2013
? 0
* Sebbe har sämst musiksmak
 
* North sjunger nästan alltid när man skypar med henne
 
* Jag, Molly älskar majs
 
* Sebbe hatar folk som skriver om ridpass så ni kommer antagligen inte se så mycket om det på våran blogg 
 
* Det värsta jag vet är avokado och varm banan
 
* Sebbe har aldrig träns på sin häst
 
* North har endast kommit i mål på tre championat, resten så har hon failat
 
* Jag har inte matat min ponny sen jag köpte den, bara för att den är så hatad
 
* Sebbe har världens fulaste smink, man dör lite när man ser henne (puss sebbe)
 
* Både jag och North träffade Sebbe på kullåknings-VM 2013
 
* Jag har kommit 2:a på kullåknings-VM 2 år i rad
 
* Det var jag som döpte kullåkningsberget Åke :D
 
* Sebbe har en häst som ser ut som en penis, u know Dic
 
* Sebbe gillar pasta carbonara
 
* North är en smålänning
 
* Vingården är Norths favorit stad, Skördebygden är min och ingen vet vilken som är Sebbes favvo
 
* Under Norths första tid på SSO så hatade hon människor
 
* Sebbe hatar också människor
 
* Well jag med
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: