Wazzup losers

21:14
08/12 2013
? 0
Jag är då den bästa, braigaste och coolaste i våran lilla grupp även om North och Sebbe har fått för sig att dom är dom coola. Mitt namn är Molly Bigson och går oftast under namnen Moll, Molls, Bigson och lite fler onödiga smeknamn. Jag bor just nu i Skördebygden som typ alla andra i SSO:s befolkning gör och min favvoplats på hela SSO är helt klart Jorviks Arena (den heter det va, ni vet den där stora saken?). Sebbe och North är då mina två broes som ni kanske förstår och det är dom jag oftast spenderar tid med på SSO, sen har jag faktist fler vänner som ni lär få se mer av under bloggens gång. Jag hatar att levla, sköta hästar, fiska, dryga personer som är allmänt dryga och alltid drygar sig och emon (host sebbe). Min lilla flock består av sex vackra kusar (sju om man räknar med den fula ponnyn som är allmänt hatad) Supis, Elvis, Torsten, Harry, Sture och North. Och egentligen ponnyn också som jag inte ens minns vad den heter. Men det är väl typ allt som man behöver veta om mig, well fortsätt läsa bloggen eller dö. :)
Hälsa på Supis aka min starthäst. PS JAG HAR INTE SÅNT DÄR FULT SVART HÅR NU UTAN JAG ÄR VITHÅRIG OCH VACKER.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: