Frågor angående sso

16:06
12/11 2013
? 1
Jag har inget bättre för mig ;_;
Favoritställe?  Skogen till vänster om bron när man rider mot Skördebygden.
Favoritras? Oldenburgaren! Har ju två stycken :D
Favoritkläder? Lifetime jackan!
Favoritlopp? Det finns inga bra lopp. Hatar lopp. Usch.
Favoritkaraktär? Alex måste jag säga
Roligaste uppdraget genom tiderna? När vi fick gå ombord på den där plattan... Gah, vad heter den..?
Om du fick välja, Global, Säg, Vän, Grupp eller klubbchatten? Klubbchatt
Om du bara fick ha en enda häst att rida på när du spelar starstable, vilken skulle det vara? Braven, för han är min startis
Det roligaste att göra i spelet? Leka med klubben eller med vännerna
Det bästa med spelet? Vännerna
Det bästa med din hemsida om starstable? Jag har ett ställe där jag kan lägga ut alla mina bilder
Har du något bra tips om hur man ska uppföra sig i spelet, det är ju trots allt ett barnspel? Gör det bara inte. Du kommer antagligen att bli anmäld C:
DBC klubbevent <3
 
 


Kommentarer
Postat av: Myra Riverfall

Eyy de där frågorna känner jag igen.. Kul att de kom till användning. ^_^

Svar: Ojojoj har North snott dina frågor eller nåt!! Sicken buse. Dags att ringa polisen :DD
//Sebbe
letsplaysso.blogg.se

2013-12-08 @ 21:57:26 / http://mriverfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: