Kontobyte med Mr Bigson

12:30
12/10 2013
? 1
Har du någonsin funderat på att byte konto med en eller flera av dina vänner? Well, don't do that.
Först och främst bad jag mina vänner Sebbe och Bigson att stänga mina sprickor då jag diskades hela tiden, men detta ledde till att de dampade loss i min ryggsäck och garderob.
Jag kände för att hämnas
FABULOUS
 Samtidigt som jag var inne på Bigsons konto var hon inne på mitt. Och här är resultatet.
Efter detta var det planerat att vi skulle klä på oss en vacker outfit.
Det förstod inte lilla Bison, så jag tänkte att jag skulle hämnas :D
 
 
Så detta var min gårdag :D Hur var din?


Kommentarer
Postat av: mollyyyyy

min va typ likadan lol

2013-10-12 @ 15:37:27 / http://enssblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: