10 saker om Bigson

18:19
21/12 2013
? 0
Joinar North i saker-ni-inte-visste-om-mig-tåget.

IRL:
1. För cirka 1 år sedan så råkade jag raka av min lugg och har efter det fortsatt raka av den men har precis börjat låta den växa ut. Så nu går jag runt med stubblugg :D För att undvika missförstånd så har jag ritat en bild på typ hur jag ser ut lol:
ser hyfsat normal ut iaf
 
2. Hade 45 timmars ogiltig frånvaro förra terminen. Vet inte vad jag har nu, men antagligen värre. Well skolan suger.
 
3. Jag har extremt lockigt hår, inte krull men typ flät-lockigt, så otroligt fult usch, därav plattångsberoende.
 
4. Jag rider islandshäst :D
 
5. Älskar majs, vindruvor, champinjoner och vattenmelon över allt annat. Hatar avokado, varm banan och gröt över allt annat.

SSO:
1. Jag har endast haft långt hår på sso två gånger och det höll i högst en dag båda gångerna.
varför så ful outfit ;_;
 
2. Jag får damp på alla som håller på att skriva inlägg om att vi måste vara trevliga och hjälpa alla nybörjare som ber om hjälp, men sry pepz alla är inte trevliga och alla orkar inte hålla på att guida runt nybörjare hela tiden, palla gråta över det liksom 
 
3. Jag tar typ alltid transporten, även om det bara är från fp till ml, to lazy for that shiet
 
4. Jag tycker att man borde kunna vara kille på SSO, varför ska allt va så könsinriktat? Don't understand
 
5. Star stable är fulländat när det kommer islandshästar, om det kommer islandshästar...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: