Hello again

20:25
03/06 2014
? 1
Lite slutliga fixningar fick det bli innan min ''paus'' från sso fick börja. Slängde iväg alla hästar jag hade kvar i stallet till hästön och tog hem Lionking för att han var inte lika mycket värd en semester på hästön lol. Levlade sen upp LK (lol har inget smeknamn) till level 10,5 sen palla jag inte mer och logga ut. :D
 
Vet inte vad som händer nu, om det är en paus eller om jag slutar för gott. Kan ju lika gärna börja spela igen redan imorgon, vad vet jag? Vi får liksom se hur det blir. Det blir som det blir och det går som det går.
Byebye horsies
Och hej på dig uglyshit
 
//bigson som fortfarande vill ha en ny namnskylt NORTHON
 
 


Kommentarer
Postat av: Adriana Starlake (Adde c:)

BÖRJA. SPELA.

2014-07-02 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: