Nytt beroende

19:46
14/05 2014
? 1
Följer lille Norths spår och har gått och blivit beroende av the sims 3 och sso finns inte i mina tankar överhuvudtaget hehe... Men eftersom North sa att vi kunde blogga om sims så kan jag blogga ändå! :D 
 
Har laddat ner en helt tom värld som jag just nu jobbar på, vilket betyder att jag ska bygga upp alla hus själv (host fast fuskar lite och laddar ner några host) och sen göra familjer till alla hus.... Lär ta ett tag innan den världen är klar. Så jag cirkulerar ju bland en himla massa familjer så lite svårt att blogga om just en specifik familj men har en som jag just nu är lite extra på för att jobba upp färdigheter och kan presentera alla hästarna i den familjen. Dock ser alla typ likadana ut lol
Here we have them allihopa samlade
Vänster: Doris, Höger: Jörgen
 
Vänster: Gert, Höger: Arne
 
Kan varna er alla nu att jag kommer inte redigera en enda bild i framtiden, 2 lazy 4 dat shit, så om tyglarna är lite hackiga eller om det inte finns några tyglar överhuvudtaget, eller om det är något lagg i hästens färg och det är lite streck här och där så får ni leva med det haha
 
//En molly bigson som är i behov av en namnskylt så hon slipper skriva det här
 


Kommentarer
Postat av: Nellie Northside

Dude varför visar Jörgen sitt rumphål

DU HAR DIN GAMLA NAMNSKYLT

Svar: för att han vet att du vill se det
MEN DU SA ATT VI SKULLE HA NYA NAMNSKYLTAR
letsplaysso.blogg.se

2014-05-14 @ 21:17:52 / http://letsplaysso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: