Lilla överraskningen...

20:54
16/04 2013
? 2
NU KOMMER DEN hihihi
 

Jag hade tänkt att ta in en till bloggare till Lets play sso! Om jag nu hittar någon ;_;

Det jag söker hos personen är:
* Snäll och enkel att prata med
* Liknande intressen
* Kan uppdatera bloggen minst två gånger om dagen
* Bra inlägg, inga "dagens ridpass"
* Kan redigera sina bilder (Inte värsta experten dock hahaha)
* Kan redigera och ändra designen om det skulle behövas
* Vara en bra kompis och snäll mot alla, och speciellt mig c:
* Vara i liknande ålder (född 1997-99)
 
Känner du att "Erhmagerhd, dis is mee", skicka ett mejl till mig på sso! :D
 
Jag kommer att lägga ut den nya bloggaren på bloggen när personen är bestämd c:
 
 


Kommentarer
Postat av: Lova was here

Hahah heej :D
Ja alltså jag läste allt det, allt stämde men.. jag är född 02 men annars är jag en onormal rolig tjej :DD Kolla miin blogg så fattar du ;))
Jag funderar faktiskt på att ha blugg med nån :)

2013-06-10 @ 23:54:48 / http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Linnea Flowerstar

Allt stämmer faktiskt!! :D
orkar iinte logga in nu, så skriver en kommentar ist :DDDDDD

2013-09-02 @ 20:13:08 / http://linneaflowerstar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: