Hipp hipp hurra på Northons födelsedag

21:22
09/12 2013
? 1
Snart är det dags! Snart fyller den allsmäktiga Nellie Northside hela 2 år!! 
Hur ska det firas? Jag har seriöst ingen aning... Det kanske blir en överraskningsfest? (host host Sebbe och Biffson).
Men är det inte helt otroligt? Hela två år har jag spelat star stable, även om jag har haft några pauser då och då. Utan sso så skulle jag aldrig ha lärt känna Bigson eller Sebbe! Inte heller Ruth och mina andra vänner. Helt otroligt egentligen vad ett hästspel kan göra för dig.
Ashtons första ridlektion inför instruktör
EDIT: Jag fyller år den 15 December btw ehehe
 


Kommentarer
Postat av: Cecilia Starhill

:-D

2013-12-09 @ 21:52:33 / http://Ceciliastarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: