Well hello there new horsie

21:25
10/11 2013
? 1
Jag kan stolt säga att min nya häst INTE var ett spontanköp som George och Ashton var, utan denna kusen har jag och Bigson länge suktat efter!
För några dagar sedan sprang jag, Sebbe, Bigson och Kate till Marleys för att en sista gång kika på den fina hästen. Jag hade helt klart bestämt mig att det skulle vara en kille, för det är alla mina hästar. Mitt enda problem var namnet...
Om ni har läst bloggen innan så vet ni ju att jag tänkte döpa den till Måzart, men jag ändrade mig... Jag funderade på Andy rätt länge, sedan Stewen eller Edwin. Men till slut kom jag på det!! Ferdinand skulle han ju heta!!
 
Så detta är Ferdinand (Firenova). Visst är han stilig! Jag tror faktiskt att mitt gang är fulländat nu..! Förutom om det kommer en nordsvensk eller fjording.
Han har dock inga knoppar kvar, utan har originalmanen för starthästarna :D


Kommentarer
Postat av: mollyyyyy

firenova är ett tjejnamn!!!!

Svar: NEJ DET ÄR MANLIGT!!!111
letsplaysso.blogg.se

2013-11-12 @ 18:46:56 / http://enssblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: