STANNA HOS MIG

19:56
16/10 2013
? 1
JA HEJ!
Eller, du som kikar in här nu har antagligen varit inne på Highpies blogg och såg att det gick att klicka på en fin bild. Och då klickade ni, och tänkte "who's this..."
Och jag måste meddela, DETTA ÄR ERAN TURDAG! Att få hitta en sådan fantastisk blogg som min händer inte varje dag, trust me!
Men iaf, hejsan! Mitt namn är Nellie Northside, 15 år och bor i Vingården. Mina kusar heter Braveheart, Ian och George. De är fina. Mina närmaste kamrater är Bigson och Sebbe, de är rätt så coola.
Jag gillar att rita och spela volleyboll. Jag har ridit i 7 år, men fick sluta efter att ha ramlat av en häst och sedan blev trampad i ryggen, så nu har jag värsta ryggskadan :))
Lite info om mig är ju aldrig fel, jag är så intressant :D
Detta är underbarnen
 
Jag hoppas att just du stannar, för du verkar också rätt intressant och väldigt smart! Jag menar, du klickade trots allt på den där bilden! Det var väldigt smart gjort ;)
 
 


Kommentarer
Postat av: mollyyyyy

JAG STANNAR

Svar: TACK MIN ÄKSKADE
letsplaysso.blogg.se

2013-10-16 @ 20:45:20 / http://enssblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: